Hanwag

A Hanwag értékei és hagyományok

A Hanwag márka értékei 1921-ig nyúlnak vissza, amikor Hans Wagner alapította meg a céget. A minőségi alapanyagok és a körültekintő gyártás mindig is fontosak voltak, de az igazán tartós és megbízható termékek készítése vált a márka alapfilozófiájává. A cementált vagy dupla varrással készült bakancsok tartóssága és az újratalpalhatóság lehetősége teszi a Hanwag márkát kiemelkedővé, ezzel is hozzájárulva a fenntarthatósághoz.


Gyártás és illeszkedés

Központjuk ma is a bajorországi Vierkirchenben található, ahol a legmodernebb technológiák segítségével, saját gyártóüzemben készítik a lábbeliket. A különböző lábformáknak és tevékenységeknek megfelelően egyedi, többféle kaptafa alapján készülnek a túrabakancsok és a túracipők. Mindenki megtalálja az igényeihez illőt, legyen az szélesebb, keskenyebb vagy akár egyenes lábfejről, a Hanwag minden túrázónak biztosítja a lábbeli tökéletes illeszkedését a lábfejre.


Fenntarthatóság és felelősség

A Hanwag elkötelezett a fenntarthatóság és felelősségvállalás mellett. A gyártás során az erőforrások gondos felhasználása, a rövid szállítási útvonalak és a kiváló minőségű anyagok képezik az alapelveiket. Ezzel radikálisan csökkentik a CO₂-kibocsátást és fenntartható módon használják fel az alapanyagokat. A kiváló minőségű, tartós cipők újratalpalása is része a filozófiájuknak. Az egész folyamatot az a cél vezérli, hogy a természetet és a jövő generációkat is tisztelve hagyjanak hátra egy élhető, csodálatos bolygót.


A fenntarthatóság

A Hanwag társadalmi felelősségvállalása és a természet szeretete motiválja a márkát a fenntartható megoldások felé. Nem a rövid távú profitmaximalizálás a céljuk, hanem az, hogy a természet iránti szeretetüket kifejezzék azzal, hogy a lehető legkisebb ökológiai lábnyomot hagyják maguk után. Az anyagok ésszerű felhasználása, valamint a magas minőségű gyártás teszi lehetővé, hogy a márka biztos jövőt tudjon építeni a következő generácóknak is.