Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések

Válaszaink a gyakran ismételt kérdésekre alább találhatók. Amennyiben nem találnál választ sajátodra, írj nekünk, vagy lépj velünk egyéb módon kapcsolatba!

VÁSÁRLÁSSAL kapcsolatos kérdések
​​​​​​​

Személyesen, Mountex üzletben is átvehetem a webshopos megrendelésemet?
Igen. Jelöld meg, hogy melyik üzletben szeretnéd átvenni a csomagot. A fizetési módok közül a "Fizetés átvételkor"-t tudod kiválasztani, az üzletben pedig igény szerint tudsz készpénzzel vagy bankkártyával is fizetni.


Megérkezett a megrendelésem, de nem jó a méret. Hogyan tudom cserélni a rendelt terméket?
Először is válaszd ki a weboldalon a cserébe kért terméket és rendeld meg. Fizetési módként az „Fizetés átvételkor” opciót jelöld meg,  a megjegyzés mezőbe írd a „CSERE” szót. Ezután nincs más dolgod, mint kitölteni a Csere/Elállás nyilatkozatot. A beküldött cserenyomtatványt munkatársaink feldolgozzák és felveszik a kapcsolatot a futárcéggel. A cserélni kívánt terméket csomagold be és pár munkanapon belül futárt küldünk érte, melynek időpontjáról a GLS e-mailben küld Neked tájékoztatót. A beérkező cserenyomtatványt feldolgozzuk, a visszárut ellenőrizzük, és amennyiben a visszaküldési feltételeknek megfelel, akkor feladjuk neked a csere terméke(ke)t. A feladásról e-mailben értesítünk. A csere és visszaküldés ingyenes.


Lehetséges regisztráció nélkül is vásárolni?
Igen, de Mountex Fiók regisztrációval praktikusabb, mivel csak így tudod online követni a rendelésed. A regisztráció rendkívül egyszerű, és utána már nem kell bajlódnod az adatok újbóli megadásával.


Nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mi lehet az oka?
Vásárlás, regisztráció után azonnal küldünk visszaigazoló e-mailt. Amennyiben ezt nem kapod meg néhány percen belül, kérjük írj nekünk, vagy lépj velünk kapcsolatba más módon!


Lehetséges-e külföldre rendelni?
szállítási információk oldalon részletezett módon tudsz tájékozódni a külföldi vásárlás lehetőségeiről.


Milyen fizetési módokat vehetek igénybe?
Jelenleg a MOUNTEX Webshop-ban utánvétesen átvételkor, illetve a megrendeléskor bankkártyás fizetéssel tudsz fizetni a K&H Bank biztonságos fizetési rendszerén keresztül.

FIZETÉSSEL kapcsolatos kérdések
​​​​​​​

Hol tudom beváltani Mountex utalványomat?
Mountex utalványodat beválthatod üzleteinkben és webshopunkban egyaránt, a kibocsátási dátumot követő 1 éven belül, legkésőbb 2025.12.31-ig. A Mountex utalványokat 2024 év végével kivezettük, helyette Ajándékkártyánkat tudod használni, jelenleg kizárólag üzleteikben. 


Webshopban hogyan tudom beváltani a Mountex utalványomat?
A Mountex utalványok jelenleg csak papíralapon elérhetőek, de fel tudod használni a Webshopban is. A rendelés leadásánál minden esetben válaszd az „utánvéttel a futárnál” fizetési módon és a számlázási adatoknál írd be a Megjegyzés mezőbe, hogy utalvánnyal kívánsz fizetni. Ezt követően postai úton vagy futárral juttasd be az utalványt a Mountex Webshop címére.


Bejuttathatom digitálisan is a Mountex utalványaimat?
Igen, erre lehetőséget biztosítunk. Amennyiben nem áll módodban a hagyományos módon bejuttatni az utalványokat, elküldheted e-mail-ben is a webshop@mountex.hu címre az alábbi módon.


E-mailben történő beküldés esetében 3 db fotót szükséges csatolnod:

  • 1 fotó az előlapról. A kibocsátási érték ellenőrzéséhez elengedhetetlen.
  • 1 fotó a hátlapról. Fontos, hogy jól látszódjon a sorszám és a kiállítási dátum.
  • 1 fotó az összetépett utalványokról. Ez igazolja, hogy felhasználtad az utalványt.


OTP SZÉP kártyát elfogadtok?
Nem vagyunk OTP SZÉP kártya elfogadóhely.


Milyen utalványokkal tudok fizetni Nálatok?

Üzleteinkben elfogadjuk a Rewin Ajándékutalványt, a Nemzeti Ajándékutalványokat, valamint a Mountex utalványokat. A Mountex webshopban sajnos nem tudsz beváltani a saját kibocsátású Mountex utalványon kívül más utalványt.

VISSZAVÉTTEL kapcsolatos kérdések
​​​​​​​

Megérkezett a megrendelésem, de meggondoltam magam. Mit tehetek?
Ebben az esetben élhetsz a csere adta lehetőségeddel vagy az elállási jogoddal. Mindkét esetben töltsd ki a Csere/Elállás nyilatkozatot és küld vissza a nem kívánt terméket vagy termékeket a Mountex Webshop címére. Kérlek, a számla másolatát és a nyilatkozatot mindenképp mellékeld a csomagban, vagy küld el e-mailben a webshop@mountex.hu címre.


Mountex Webshopban vásárolt terméket visszavihetek személyesen is valamely Mountex üzletbe, ha nem jó a méret vagy el szeretnék állni a vásárlástól?

Igen. Amennyiben Cserélni szeretnéd a rendelt terméket vagy még sincs rá szükséged, visszaviheted bármely Mountex üzletbe. Ez fordítva is működik. Amennyiben bármely üzletünkben vásároltál személyesen, de visszaküldenéd a terméket, ezt megteheted a cseregarancia ideje alatt a Webshop csapatának segítségével is.


Meddig vihetem/küldhetem vissza a terméket?
A cseregarancia érvényesítésének határideje 60 nap, ami online és üzletben történő vásárlás esetén is érvényes. Elállás esetén ugyanezeket a feltételeket biztosítjuk, tehát 60 napig van lehetőséged pénzvisszatérítést kérni az Üzletszabályzatban elfogadott feltételek mellett.

BIZTONSÁGGAL kapcsolatos kérdések
​​​​​​​

Mennyire biztonságos a MOUNTEX Webshopban történő vásárlás?
Nagyon biztonságos. A MOUNTEX Webshop adatvédelmi irányelvei meglehetősen szigorúak:

A regisztráció során megadott adatokat titkosítva tároljuk, úgy, hogy a jelszavakhoz még a MOUNTEX munkatársai sem tudnak hozzáférni.
Minden olyan oldalon, ahol személyes adatokat lehet megadni, az adatforgalmat SSL titkosítással bonyolítjuk. Az SSL titkosításhoz a Sectigo szolgáltatását vesszük igénybe.
A MOUNTEX nem fér hozzá a bankkártyás fizetéshez szükséges személyes adatokhoz (bankkártya adatok), és nem is tárolja azokat.


Miből láthatom, hogy biztonságos-e az adott weboldal?
Titkosított adatforgalomra olyan aloldalakon van szükség, ahol a látogató személyes adatokat adhat meg magáról (regisztráció, kosár, Mountex Online Fiók oldalak).

A biztonságos oldalakon a weboldal URL címe 'https://' betűkkel kezdődik a megszokott 'http://' helyett. A biztonsági tanúsítványt a különböző böngészőkben általában egy kis lakat ikon segítségével lehet letölteni.

HIBÁS termékkel kapcsolatos kérdések
​​​​​​​

Meghibásodott a vásárolt termék. Mi a teendőm?
2 év termékszavatosságot vállalunk minden termékükre*. Amennyiben hibát tapasztalsz, tájékozódj az Üzletszabályzatunk Szavatosság pontja alatt leírt feltételekről és juttasd be a terméket futárral a Mountex Webshop címére a kitöltött garanciális formanyomtatvány kíséretében. Személyesen is beviheted bármely üzletünkbe a szavatosság hatálya alá tartozó, hibás terméket. Kollégáink jegyzőkönyvet vesznek fel személyes és online ügyintézés esetén is. Ezt követően a törvényi előírások szerinti időtartamon belül tájékoztatnak az ügy előrehaladtáról.


*Üzletszabályzatban meghatározott termékcsoportok esetén.


Hogyan tudom igénybe venni az újratalpaltatás szolgáltatást?
A Hanwag lábbelik minden típusát, illetve az AKU márka bizonyos modelljeit* is lehet talpaltatni és javíttatni. A bakancstalpalások és javíttatások menete a következő:

  • A Mountex üzletek pénztárpultjainál átveszik a lábbelit. Ellenőrzik, hogy talpalható-e, és jegyzőkönyvet adnak.
  • A jegyzőkönyv leírja a lábbeli állapotát, a kért javítást és a várható javítási időt, valamint szállítási költségeket.
  • A Mountex elküldi a gyárba a lábbelit, ahonnan az megjavítva a leadás helyszínére kerül vissza.
  • A Mountex értesíti a vevőt, hogy átveheti a felújított lábbelit.


Az átfutási idő kb. 1 hónap és megközelítőleg a trekking kategóriában szereplő típusoknak a talpaltatása kb. 100 Euro.


* Az AKU INJECTED PU köztalpas modellek kivételt képeznek Tribute/Tribute GTX/La Val Low Plus/La Val II Plus/La Val Lite GTX/Monterra Lite GTX.


Hogyan vehetem igénybe a Javítósarok szolgáltatásait?
A szolgáltatás a Váci úti boltunkban érhető el. Amennyiben a lentebb felsorolt szolgáltatás valamelyikét szeretnéd igénybe venni, egyeztess előre Barbival emailen vagy telefonon (+36 1 239 6050) keresztül! A gyors és hatékony ügyintézéshez érdemes képet küldened a hibáról. Ezután nincs más dolgod, mint személyesen bemenni az Üzletbe és leadni a hibás felszerelést. A javítani kívánt darab felmérését követően tudjátok majd egyeztetni Andival a javítás költségét és időtartamát.