Vivobarefoot

A márka története

A Vivobarefoot márka 2004-ben alakult, azzal a céllal, hogy a mezítlábas járás élményét és előnyeit visszahozza a modern világba. Alapítójuk, Tim Brennan, a brit Terra Plana cég segítségével fejlesztette ki a Vivobarefoot technológiát, amely a mezítlábas járás biomechanikáját és testtartását optimalizálja. Az első cipőjük, az Evo futócipő, 2009-ben jelent meg, és azóta is nagy népszerűségnek örvend a minimalista cipők szerelmesei körében.


Technológiai innovációk

A Vivobarefoot cipők tervezésénél az elsődleges szempont a természetes mozgás elősegítése. A cipők ultra vékony, rugalmas talppal rendelkeznek, amely lehetővé teszi a láb természetes mozgását és a talaj érzékelését. A talp Pro5 réteggel van ellátva, amely ötször nagyobb szúrásállóságot biztosít, mint más minimalista cipők. Emellett a cipők széles orr-résszel rendelkeznek, hogy a lábujjak szabadon mozoghassanak és természetes pozícióban maradjanak.


Fenntarthatóság

A Vivobarefoot elkötelezett a fenntarthatóság mellett, és számos cipőjük újrahasznosított és természetes anyagokból készül. Céljuk, hogy a jövőben teljesen lebomló cipőket kínáljanak. A vállalat folyamatosan fejleszti anyaghasználatát és gyártási folyamatait annak érdekében, hogy minimalizálja a környezeti lábnyomát.


Outdoor és sport tevékenységek 

A Vivobarefoot cipők ideálisak a különböző outdoor és sport tevékenységekhez, mint például a terepfutás, túrázás és természetjárás. A cipők kialakítása lehetővé teszi a láb természetes mozgását és a talaj érzékelését, ezáltal növelve a teljesítményt és a mozgás hatékonyságát.