Hannah

A Hannah márka története

A Hannah márka több mint 30 éve van jelen az outdoor világban. Az 1980-as években alakult, amikor a mászás és a természet szeretete hozta össze az alapítókat. A kezdeti években a sziklák és barátok világa jelentette számukra a mindennapokat. A márka célja, hogy kiváló minőségű ruházati termékeket és felszereléseket biztosítson, amelyek segítenek mindenkit abban, hogy meghódítsa a határait és elérje a kitűzött céljait​​.


Technológiák és anyagok

A Hannah termékek fejlesztése már 27 hónappal a szezon előtt elkezdődik. Kiváló minőségű anyagokkal dolgoznak, mint például a Resstex membránok, amelyek biztosítják a vízállóságot és légáteresztést. Az innovatív technológiák között megtalálható a Polarstretch Lite, amely kiváló hőszigetelést nyújt, valamint az organikus pamut amely természetes forrásból származik​​.


A Hannah márka több mint három évtizedes tapasztalattal rendelkezik az outdoor ruházat és felszerelések terén. Elkötelezettségük a minőség, fenntarthatóság és közösségi felelősségvállalás iránt kiemeli őket a piacon. Termékeik nemcsak a legmagasabb szintű védelmet és kényelmet nyújtják, hanem segítenek mindenkit abban, hogy meghódítsa a természetet és élvezze a kalandokat​